
این روزا دارم ادم هایی را دور وبرم می بینم که دو چهره هستند چهره زیبا ودوست داشتنی وشیک در بیرون وچهره منفور وزشت در درون اخه چطوری میشه؟چه طوری میشه این قدر ادمای نامرد وریاکار وادم فریب زیاد باشن این دسته از ادما رو چند روزی که تجربه کردم وبه شدت ناراحت بودم تا دقایقی پیش ولی از خدا خواستم یکم ارامم کنه وارام شدم خدایا اگه یه روزی فراموش کردم خدای بزرگی دارم تو فراموش نکن بنده کوچکی داری به قول بزرگی نیاز نیست اطرافمون پراز ادم باشه همون چند نفری هم که هستن ادم باشن کافیه xa0 xa0 xa0...
ادامه مطلب